Sve prijave
stalkexchange_displayed izvještaji
#162265: "最終計算時の花の価値の暴落についての計算が正しく行われていない"
notabug: Ovo nije greška
1
O čеmu је ovaј izvеštaј?
Što se desilo ? Molim vas odaberite ispod
Pravila: Pravilo igrе niје ispoštovano!
Detaljan opis
• Koji dio pravila nije primijenjen u BGA prilagodbi
ゲーム終了時の点数計算において最も価値のある花の点数が半減されない、もともと1点の花が5点になって計算された。最も価値のある花の表現がトラック上の収穫された花の数であればゲーム説明が間違えていると思われる。• Da li je kršenje pravila vidljivo na ponovljenom snimku igre? Ako je odgovor da, na kom broju poteza?
リプレイから確認できます。
最終ターン後の終了処理の計算時です。• Koјi је tvoј prеtraživač?
Google Chrome v134
Prijavite povijest
23. ožu 2025. 7:03 •
titoma • Razvojni programeri još nisu reproducirali ovaj bug:
23. ožu 2025. 7:35 •
23. ožu 2025. 8:35 • 解決しました。
申し訳ありません。ルールを誤解していました。
収穫された花の個数(回数ではない)分の価値が上がっていました。
申し訳ありません。ルールを誤解していました。
収穫された花の個数(回数ではない)分の価値が上がっていました。
Dodaj nešto ovom izvješću
Dodajte ovdje sve što je relevantno kako bismo reproducirali ovaj bug ili razumjeli vaš prijedlog:
- Drugi stol / potez
- Je li problem rješen pritiskom na F5?
- Da li se problem pojavio više puta? Uvijek? Nasumično?
- Ako imaš print screen ove greške (dobra praksa), možeš da koristiš Imgur.com da bi je okačio, a zatim iskopiraj link ovde.